reklama

O spravodlivých a odvážnych...kandidátoch

Už dlhšiu dobu premýšľam, ako sa vysporiadam s voľbou prezidenta. Urobiť ten klasický a na Slovensku tak dobre známy ťah „voľby menšieho zla“? Alebo zaujať pozíciu mŕtveho chrobáka a nevoliť? Či jednoducho voliť kohokoľvek? Alebo sa nechať ovplyvniť ľuďmi okolo seba, ktorí všetko vedia najlepšie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Ako som premýšľal, začala sa kampaň. Oficiálna. Lebo predvolebné billboardy jednej z „najčistejších" (a odvážnych) kandidátok som vo svojom meste videl už takmer tri týždne pred začiatkom kampane. A ja, reku, že už začala skôr...Dnes som si ich všimol opäť, už pribudli aj nové, s tvárami osobností, ktoré ju podporujú.

Ako si to vysvetliť? Má tajného ctiteľa, ktorý bez jej vedomia polepil za ťažké prachy Slovensko? Viem si to zrátať, billboardy som už objednával aj pre celý Prešovský a Košický kraj. Viem, koľko to na mesiac stálo. Ten ju asi musí mať rád...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo to je v podstate akási „predkampaň", ktorá nie je ani povolená, ani zakázaná? Tak len jednoducho v predvolebnom tíme využili situáciu, že máme deravé zákony..?

Alebo je to vyslovená drzosť, ako keď vás niekto predbehne v čakárni u lekára?

Rád by som počul vysvetlenie, po ktorom by som povedal - ahá, tak takto to je, to som rád, že nikto nič nezneužil, že je všetko v poriadku. Zatiaľ si však myslím, že niekto sa opäť ide hrať na demokratickejšieho, čistejšieho, transparentnejšieho. Takže to pre väčšinu bude opäť o voľbe „menšieho zla". Lebo, ako sa medzi hádajúcimi voličmi často vraví: „môj kandidát je predsa len čistejší ako tvoj".

Jožo Kolbaský

Jožo Kolbaský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Či chcem, či nie...som jeden z vás.Či chcete, či nie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu